Premiéra: | 31. máj 2019 |
Dĺžka: | minút |
Počas koncertu zaznejú v ich podaní nádherné skladby rôznych období sólo aj vo dvojici. Vstupné: 3€ /2€ pre členov KPH. Koncert je súčasťou 39. Hudobnej jari v Rimavskej Sobote, ktorú realizujeme s finančnou podporou z verejných zdrojov Fondu na podporu umenia.
Program
Anonym: Preludio e Balletto pre harfu sólo
José Hilario Miramontes: Dúo: 1. Adagio, 2. Allegretto
Johann Sebastian Bach: Sarabanda a Gigue d-mol z Partitúry č.2 pre husle sólo
Gabriel Faurè: Berceuse op.16
Camille Saint- Saens: Fantaisie op. 124
Bernard Andrès: Riasy (č. 1,2,3,4)
Monika Stadler: Maho Bay pre harfu sólo
John Williams: Téma z filmu Schindlerov zoznam
Celso Machado: Pacoca – Quebra Queixo
Michal Matejčík
pochádza zo Žiliny, kde študoval odbor harfa u prof. Tibora Kováča, ktorý absolvoval v triede Ľudmily Sawiczovej a Zuzany Törökovej na Štátnom konzervatóriu v Bratislave.
Počas ďalšieho štúdia vo Viedni na “Universität für Musik und darstellende Kunst Wien” sa zúčastnil na majstrovkých kurzov u harfových pedagógov: Ion Roncea, Xavier de Maistre, Park Stickney a dostáva angažmány ako orchestrálny hráč od orchestrov ako RSO Wien, Recreation Graz, Pacific Music Festival Orchestra v Japonsku, v ktorom ako prvý zastupoval Slovensko. Po ukončení štúdia sa venuje sólovému hraniu (Viva Musica Festival, Tatra Flowers Festival), orchestrálnemu hraniu (Viedenská štátna opera, Viedenský komorný orchester), komornej hudbe (Trio Recordum, Kontrapunkte Ensemble), vyučovaniu (Musikschule Laxenburg, Hollabrunn) a komponovaniu. Jeho skladba “L. ich T.” pre dve tirolské harfy bola ocenená cenou Slovenského hudobného centra na súťaži “Rajecká hudobná jar” 2011. V roku 2013 bola jeho skladba “Das Staunen der Welt” pre soprán a harfu venovaná viedenskej grófke Johanne von Haugwitz z rodu Haugwitz, kde Friedrich Wilhelm bol ministrom u Márií Terézie. V júni 2016 premieroval svoju skladbu ” The win over the white plague” pre harfu a flautu v SND na 7th Union Europe Conference on Lung Health.
Od roku 2011 integruje harfu do popovej a elektronickej hudby. V rokoch 2011-12 sólovo sprevádzal britského speváka Georgea Michaela na jeho “The Symphonica Tour”. V marci 2013 bol vo Viedni angažovaný ako “špeciálny hosť” anglickej skupiny Depeche Mode. Po týchto angažmánoch dostáva ponuky vystupovať sólovo a komorne na ďalších európskych (Berlín, Bochum, Hamburg) a amerických pódiách (New York, Trenton, Highstown). Na Slovensku spolupracoval s umelcami ako Jozef Lupták, Miroslav Dvorský, Milan Paľa, Peter Valentovič a so speváčkami Katarínou Knechtovou a Katarínou Koščovou. V septembri 2017 pripravil pre divadlo Jána Palárika v Trnave s režisérom Jurajom Bielikom predstavenie „Premeny harfy“. Okrem hudobnej oblasti pracuje pre švajčiarsku nadáciu “Robert und Lina Thyll-Dürr Stiftung” na umeleckom projekte “Casa Zia Lina” na toskánskom ostrove Elba.
Lucia Harvanová (narodená 1991)
sa začala venovať hre na husliach 4 ročná. V hre na husliach sa stala Absolútnou víťazkou súťaže Ivana Ballu v Dolnom Kubíne (2002). Študovala na Konzervatóriu v Bratislave v triede Mgr. art. S. Muchu (2006-2012). V roku 2010 získala 2. cenu na Súťaži slovenských konzervatórií. Bakalárske štúdium ukončila na VŠMU v Bratislave, počas ktorého účinkovala ako sólistka s orchestrom Slovenskej filharmónie s husľovým koncertom A. Dvořáka pod dirigentskou taktovkou R. Štúra. Momentálne ukončuje magisterské štúdium na „Konservatorium Wien Privatuniversität“ vo Viedni v triede Juliana Rachlina. V roku 2014 vystupovala na zahraničnom turné ako sólistka s legendárnym spevákom Udom Jurgensom. Počas štúdia zbierala skúsenosti v komorných aj symfonických zoskupeniach ako Orchester Viva Musica so svetovými opernými špičkami ako Ramón Vargas, či Dmitri Hvorostovsky, vo viedenskom komornom orchestri Camerata Orphica. V roku 2014 účinkovala na benefičnom koncerte vo Viedni „ Julian Rachlin and Friends Foundation“ kde vystupovala v Bachovom dvojkoncerte s Julianom Rachlinom a Vivaldiho koncerte s Julianom Rachlinom a mladými svetovými huslistami Fumiaki Miurom a Albrechtom Menzelom. Počas magisterského štúdia vo Viedni účinkovala dvakrát ako koncertný majster v orchestri Musikund Kunst Privatuniversität, pod taktovkou Toshiuki Shimada (YaleUni.) a HK Grubera, ktorý je zároveň aj uznávaným rakúskym skladateľom. Vystupovala ako hosť na koncerte francúzskej speváčky Valerie Sajdik vo viedenskom Konzerthause. Venuje sa intenzívne aj komornej hudbe v zoskupení klavírneho tria Arbi Trio, ktoré vzniklo na študentskej pôde vo Viedni, absolvovali zahraničné turné v Holandsku, a tiež koncerty pre Slovenský či Bulharský kultúrny inštitút v Rakúsku. Absolvovala husľové kurzy u prof. J. Pazderu, prof. F. Novotného, prof. V. Paraschkevova, Dalibora Karvaya, Anny Gutowskej, Juliana Rachlina. V súčasnosti je členkou orchestra Slovenskej filharmónie.
Rok výroby: 2019
Dátum lokálnej premiéry: 31. máj 2019
Počas koncertu zaznejú v ich podaní nádherné skladby rôznych období sólo aj vo dvojici. Vstupné: 3€ /2€ pre členov KPH. Koncert je súčasťou 39. Hudobnej jari v Rimavskej Sobote, ktorú realizujeme s finančnou podporou z verejných zdrojov Fondu na podporu umenia.
Program
Anonym: Preludio e Balletto pre harfu sólo
José Hilario Miramontes: Dúo: 1. Adagio, 2. Allegretto
Johann Sebastian Bach: Sarabanda a Gigue d-mol z Partitúry č.2 pre husle sólo
Gabriel Faurè: Berceuse op.16
Camille Saint- Saens: Fantaisie op. 124
Bernard Andrès: Riasy (č. 1,2,3,4)
Monika Stadler: Maho Bay pre harfu sólo
John Williams: Téma z filmu Schindlerov zoznam
Celso Machado: Pacoca – Quebra Queixo
Michal Matejčík
pochádza zo Žiliny, kde študoval odbor harfa u prof. Tibora Kováča, ktorý absolvoval v triede Ľudmily Sawiczovej a Zuzany Törökovej na Štátnom konzervatóriu v Bratislave.
Počas ďalšieho štúdia vo Viedni na “Universität für Musik und darstellende Kunst Wien” sa zúčastnil na majstrovkých kurzov u harfových pedagógov: Ion Roncea, Xavier de Maistre, Park Stickney a dostáva angažmány ako orchestrálny hráč od orchestrov ako RSO Wien, Recreation Graz, Pacific Music Festival Orchestra v Japonsku, v ktorom ako prvý zastupoval Slovensko. Po ukončení štúdia sa venuje sólovému hraniu (Viva Musica Festival, Tatra Flowers Festival), orchestrálnemu hraniu (Viedenská štátna opera, Viedenský komorný orchester), komornej hudbe (Trio Recordum, Kontrapunkte Ensemble), vyučovaniu (Musikschule Laxenburg, Hollabrunn) a komponovaniu. Jeho skladba “L. ich T.” pre dve tirolské harfy bola ocenená cenou Slovenského hudobného centra na súťaži “Rajecká hudobná jar” 2011. V roku 2013 bola jeho skladba “Das Staunen der Welt” pre soprán a harfu venovaná viedenskej grófke Johanne von Haugwitz z rodu Haugwitz, kde Friedrich Wilhelm bol ministrom u Márií Terézie. V júni 2016 premieroval svoju skladbu ” The win over the white plague” pre harfu a flautu v SND na 7th Union Europe Conference on Lung Health.
Od roku 2011 integruje harfu do popovej a elektronickej hudby. V rokoch 2011-12 sólovo sprevádzal britského speváka Georgea Michaela na jeho “The Symphonica Tour”. V marci 2013 bol vo Viedni angažovaný ako “špeciálny hosť” anglickej skupiny Depeche Mode. Po týchto angažmánoch dostáva ponuky vystupovať sólovo a komorne na ďalších európskych (Berlín, Bochum, Hamburg) a amerických pódiách (New York, Trenton, Highstown). Na Slovensku spolupracoval s umelcami ako Jozef Lupták, Miroslav Dvorský, Milan Paľa, Peter Valentovič a so speváčkami Katarínou Knechtovou a Katarínou Koščovou. V septembri 2017 pripravil pre divadlo Jána Palárika v Trnave s režisérom Jurajom Bielikom predstavenie „Premeny harfy“. Okrem hudobnej oblasti pracuje pre švajčiarsku nadáciu “Robert und Lina Thyll-Dürr Stiftung” na umeleckom projekte “Casa Zia Lina” na toskánskom ostrove Elba.
Lucia Harvanová (narodená 1991)
sa začala venovať hre na husliach 4 ročná. V hre na husliach sa stala Absolútnou víťazkou súťaže Ivana Ballu v Dolnom Kubíne (2002). Študovala na Konzervatóriu v Bratislave v triede Mgr. art. S. Muchu (2006-2012). V roku 2010 získala 2. cenu na Súťaži slovenských konzervatórií. Bakalárske štúdium ukončila na VŠMU v Bratislave, počas ktorého účinkovala ako sólistka s orchestrom Slovenskej filharmónie s husľovým koncertom A. Dvořáka pod dirigentskou taktovkou R. Štúra. Momentálne ukončuje magisterské štúdium na „Konservatorium Wien Privatuniversität“ vo Viedni v triede Juliana Rachlina. V roku 2014 vystupovala na zahraničnom turné ako sólistka s legendárnym spevákom Udom Jurgensom. Počas štúdia zbierala skúsenosti v komorných aj symfonických zoskupeniach ako Orchester Viva Musica so svetovými opernými špičkami ako Ramón Vargas, či Dmitri Hvorostovsky, vo viedenskom komornom orchestri Camerata Orphica. V roku 2014 účinkovala na benefičnom koncerte vo Viedni „ Julian Rachlin and Friends Foundation“ kde vystupovala v Bachovom dvojkoncerte s Julianom Rachlinom a Vivaldiho koncerte s Julianom Rachlinom a mladými svetovými huslistami Fumiaki Miurom a Albrechtom Menzelom. Počas magisterského štúdia vo Viedni účinkovala dvakrát ako koncertný majster v orchestri Musikund Kunst Privatuniversität, pod taktovkou Toshiuki Shimada (YaleUni.) a HK Grubera, ktorý je zároveň aj uznávaným rakúskym skladateľom. Vystupovala ako hosť na koncerte francúzskej speváčky Valerie Sajdik vo viedenskom Konzerthause. Venuje sa intenzívne aj komornej hudbe v zoskupení klavírneho tria Arbi Trio, ktoré vzniklo na študentskej pôde vo Viedni, absolvovali zahraničné turné v Holandsku, a tiež koncerty pre Slovenský či Bulharský kultúrny inštitút v Rakúsku. Absolvovala husľové kurzy u prof. J. Pazderu, prof. F. Novotného, prof. V. Paraschkevova, Dalibora Karvaya, Anny Gutowskej, Juliana Rachlina. V súčasnosti je členkou orchestra Slovenskej filharmónie.
Rok výroby: 2019
Dátum lokálnej premiéry: 31. máj 2019
Všeobecné obchodné podmienky pri ONLINE nákupe
Úvodné ustanovenia a definície pojmov
Tieto obchodné podmienky pre nákup vstupeniek cez internet (ďalej len „Obchodné podmienky“) platia pri nákupe vstupeniek na filmové, kultúrne a spoločenské alebo aj iné predstavenie prevádzkované spoločnosťou Mestské kultúrne stredisko Rimavská Sobota, zriadenou Uznesením Mestského zastupiteľstva č. 2/1990 ako príspevková organizácia (ďalej len „Prevádzkovateľ“), a to len pri nákupe vstupeniek prostredníctvom internetovej stránky www.kinoorbis.sk alebo www.kulturars.sk. Tieto Obchodné podmienky upravujú vzájomné práva a povinnosti Prevádzkovateľa a kupujúceho (ďalej len „Zákazník“).
„Vstupenka“ je vstupenka zakúpená, a zároveň vytlačená v pokladniach prevádzky prevádzkovaných Prevádzkovateľom (ďalej len „Kino Orbis a Mestské kultúrne stedisko“).
„mailTicket“ je vstupenka zakúpená prostredníctvom internetovej stránky kulturars.sk a jej podstránok pre jednotlivé kiná a to: www.kinoorbis.sk s unikátnym čiarovým kódom, vytlačená Zákazníkom, alebo vstupenka vo formáte PDF s unikátnym čiarovým kódom predložená Zákazníkom uvádzačovi pred vstupom do Kina Orbis prostredníctvom prenosného elektronického zariadenia (mobilným telefónom, tabletom a pod.). Vstupenka s unikátnym čiarovým kódom je súčasťou potvrdzujúceho e-mailu, ktorý bude doručený Zákazníkovi vždy po objednaní a úhrade vstupenky cez internetovú stránku kulturars.sk a kinoorbis.sk. Čiarovým kódom sa Zákazník preukáže pred vstupom do sály alebo na konkrétne predstavenie. Možno ho naskenovať z mobilného zariadenia alebo predložiť vo vytlačenej forme. Kód musí byť čitateľný a nepoškodený. Zákazník preberá zodpovednosť za nešírenie vstupenky, aby tak zabránil jej prípadnému zneužitiu.
Prevádzkovateľ rezervačného a nákupného systému je spoločnosť Ticketware SE, so sídlom Hlavná 23, 917 01 Trnava, IČO: 48298034, e-mailový kontakt podpora@ticketware.sk, prehlasuje, že platobné služby pre platobné metódy, konkrétne platby pomocou platobných kariet a platby pomocou online bankového prevodu zaisťuje spoločnosť Besteron a.s. (ďalej len “Besteron”), sídlo Teslova 20, 821 02 Bratislava, IČO: 47866233, DIČ: 2024127963. Spoločnosť Ticketware SE zabezpečuje predaj a vyúčtovanie platieb. Spoločnosť Ticketware SE rieši reklamácie platiteľov kartou v zastúpení za svojich klientov (3.strana)
Besteron poskytuje platobné služby z obchodného aj technického hľadiska a realizuje platobné transakcie na svoj účet a svoje obchodné meno. Prípadné reklamácie a otázky o platobných transakciách môže Platiteľ smerovať priamo na Besteron prostredníctvom telefonickej linky 02/33 52 76 75 (po-pia 08 - 16h, víkendy a sviatky 08 - 20h) alebo pomocou e-mailovej podpory na adrese helpdesk@besteron.sk, či písomne na adresu sídla.
Po potvrdení objednávky má Platiteľ možnosť využiť službu bankového prevodu, ktorá ho presmeruje na internetové bankovníctvo jeho banky. Platiteľ prostredníctvom internet bankingu odošle Platbu. Predávajúci expeduje vstupenky ihneď po prijatí potvrdenia o úhrade od Besteronu.
Citlivé vstupné údaje, ktoré zadáva Platiteľ do systému internetového bankovníctva sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcií, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi.
Používateľ nesmie využívať Rezervačný a nákupný systém spôsobom, ktorý by mohol znížiť jeho hodnotu a/alebo poškodiť, upraviť, znemožniť, preťažiť alebo zhoršiť funkciu časti a/alebo celku Rezervačného a nákupného systému, či infraštruktúry Poskytovateľa zahŕňajúcej akékoľvek pasívne a/alebo aktívne prvky infraštruktúry a/alebo sieťové zariadenia, či servery. Používatel nesmie zneužívať, blokovať, modifikovať alebo inak meniť akúkoľvek časť Rezervačného a nákupného systému, alebo sa len pokúsiť narušiť stabilitu, chod alebo dáta Rezervačného a nákupného systému. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za prípadné neoprávnené zásahy tretích osôb, v dôsledku čoho tieto osoby neoprávnene získajú prístup k osobným údajom používateľa a/alebo k jeho používateľskému účtu a/alebo k príslušnej databáze poskytovateľa tieto údaje použijú, využijú, zneužijú alebo sprístupnia tieto údaje tretím osobám. Akékoľvek vyššie uvedené činnosti môžu byť trestné.
„Orgán dohľadu“ je Slovenská obchodná inšpekcia so sídlom Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, Slovenská republika (www.soi.sk).
Zákazník súhlasí s týmito Obchodnými podmienkami, ktoré sú pre obe strany záväzné. V prípade potreby môže Zákazník kontaktovať Prevádzkovateľa prostredníctvom e- mailu: msksrs@rsnet.sk
Spôsob zakúpenia a doručenia vstupenky
Zákazník si môže zakúpiť elektronicku vstupenku (dalej len mailTicket) na konkrétne predstavenie prostredníctvom našej internetovej stránky kulturars.sk a kinoorbis.sk po výbere mesta, filmu a času s presmerovaním na internetovú stránku system.cinemaware.eu a zaplatiť za mailTicket cenu vstupenky, podľa vytvorenej objednávky prostredníctvom služby Besteron.
mailTicket je možné zakúpiť najneskôr 30 minút pred začiatkom požadovaného predstavenia uvedeného v programe kina. Neskôr si Zákazník môže kúpiť v pokladni kina iba Vstupenky na neobsadené miesta.
Po výbere a označení konkrétneho predstavenia Zákazník označí počet dospelých a počet zľavnených mailTicketov, zvolí miesto a druh (obyčajný, Deti, študenti, seniori, ZŤP) a sedadlo vstupenky, Zákazník pokračuje ku kroku zaplatiť online. Zákazníkovi sa zároveň zobrazí celková kúpna cena mailTicket, ktorú je po potvrdení Objednávky v kroku „ZAPLATIŤ ONLINE” (s povinnosťou platby) povinný uhradiť. Uvedená kúpna cena je aktuálnou cenou pre objednané mailTicket a je cenou konečnou, t.j. vrátane DPH a prípadných poskytnutých zliav. Zákazník vyjadrí súhlas s obchodnými podmienkami.
Po potvrdení objednávky mailTicket v kroku „ZAPLATIŤ ONLINE“ je Zákazník presmerovaný do zabezpečenej platobnej brány Besteron, prostredníctvom ktorej vykoná úhradu. Úhradu je potrebné vykonať v časovom limite do 15 minút, ktorý sa odpočítava od okamihu začatia procesu platby presmerovaním na platobnú bránu. Po vypršaní časového limitu 15 minút nebude začatá objednávka dokončená.
Po uskutočnení úspešnej platby prostredníctvom zabezpečenej platobnej brány Besteron v časovom limite 15 minút bude Zákazník opäť presmerovaný na internetovú stránku system.cinemaware.eu pre vygenerovanie a zobrazenie mailTicket. Objednávka bude úspešne dokončená len v prípade, ak Zákazník vyčká na presmerovanie na internetové stránky system.cinemaware.eu a zobrazí sa mui jeho mailTicket na obrazovke. Následne mu bude doručený mailTicket na správne zadaný a funkčný email. V prípade, ak Zákazník nevyčká na presmerovanie a nezadal správny a funkčný email pre doručenie mailTicket, Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za nedokončenie objednávky a Zákazník si musí uplatniť reklamáciu realizovanej úhrady v banke.
Po realizovaní úhrady kúpnej ceny mailTicket a úspešnom dokončení objednávky bude Zákazníkovi odoslaný potvrdzujúci e-mail na ním zadanú platnú a funkčnú e- mailovú adresu, ktorý obsahuje unikátny čiarový kód a variabilný symbol a platný mailTicket vo formáte PDF oprávňujúci na vstup do sály (slúži ako vstupenka). Pre daňové účely, slúži mailTicket ako daňový doklad.
Platba je zrealizovaná iba vtedy, ak Zákazník dostane od Prevádzkovateľa potvrdenie o zaplatení podľa predchádzajúceho bodu správou na e - mailovú adresu zadanú v objednávke.
Unikátny čiarový kód v mailTicket je platný iba raz, tzn. že pri akomkoľvek ďalšom predložení čiarového kódu sa na takto predložený mailTicket nebude prihliadať a na jeho základe nebude povolený vstup do kinosály, a to bez ohľadu na to, kto vyššie uvedený mailTicket predloží.
Zákazník je povinný, pokiaľ si uplatňuje nárok na poskytnutie zľavneného vstupného, preukázať oprávnenosť nároku na zľavnený mailTicket pred vstupom do kinosály predložením platného dokladu, ktorá oprávňuje držiteľa k zľave. Kumulácia jednotlivých zliav nie je možná. V prípade, že Zákazník nepreukáže nárok na zľavnený mailTicket, bude mailTicket považovaný za neplatný, nepovolí sa vstup do kinosály a nevznikne nárok na vrátenie zaplatenej ceny mailTicket. Prevádzkovateľ poskytuje možnosť doplatenia rozdielu v cene zo zľavnenej vstupenky na cenu za dospelého, čo môže urobiť zákazník v pokladni kina. Zľavneným vstupným sa na účely týchto Obchodných podmienok považuje iba vstupné podľa platného cenníka.
Odstúpenie od zmluvy
Predaj mailTicketov na filmové a iné predstavenie sa považuje za zmluvu súvisiacu s poskytovaním služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času, podľa ktorej sa Prevádzkovateľ zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote a z toho dôvodu Zákazník nemôže, v zmysle § 7 ods. 6 písm. k) zák. č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, odstúpiť od zmluvy.
Reklamácie
Prevádzkovateľ zodpovedá za vady poskytovanej služby, prípadne predávaného tovaru podľa ustanovení príslušných právnych predpisov, najmä ustanovenia § 420 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov.
Reklamovať poskytnutú službu, t.j. predstavenie, na ktoré bol mailTicket zakúpený, je možné na e-mailovej adrese msksrs@rsnet.sk a v priestoroch prevádzky MsKS a kina Orbis.
Osobné údaje a ich ochrana
Prevádzkovateľ zabezpečuje ochranu osobných údajov kupujúceho v súlade so zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Informácie o spracúvaní osobných údajov sú uvedené na webovej stránke Prevádzkovateľa. Zákazník berie na vedomie, že je povinný Prevádzkovateľovi poskytnúť osobné údaje v správnej a pravdivej forme a je tiež povinný informovať Prevádzkovateľa o každej zmene svojich osobných údajov. Zákazník potvrdzuje, že osobné údaje, ktoré poskytol, sú správne. Zákazník pri odoslaní objednávky potvrdí, že v súlade so zákonom mu bolo poskytnuté poučenie týkajúce sa ochrany osobných údajov, a to aktivovaním príslušnej funkcie na webovej stránke Prevádzkovateľa.
Alternatívne riešenie sporov
Pokiaľ Zákazník nie je spokojný so spôsobom, ktorým Prevádzkovateľ vybavil jeho reklamáciu alebo sa domnieva, že Prevádzkovateľ porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na Prevádzkovateľa so žiadosťou o nápravu (prostredníctvom emailu na msksrs@rsnet.sk. Ak Prevádzkovateľ na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo, alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, Zákazník má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu podľa ustanovenia § 11 a nasl. zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s Prevádzkovateľom je Orgán dohľadu - Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom: Prievozská 32, 827 99 Bratislava, IČO: 17 331 927, ktorú je možné za uvedeným účelom kontaktovať na adrese Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát, Odbor medzinárodných vzťahov a alternatívneho riešenia sporov, Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, internetová adresa:www.soi.sk, alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke www.economy.gov.sk).
6.2 Zákazník má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Zákazník môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránkeec.europa.eu/consumers/odr/.
VII. Záverečné ustanovenia
7.1 Tieto Obchodné podmienky platia pre Zákazníka v rozsahu a znení uvedenom na internetových stránkach Prevádzkovateľa v deň zakúpenia elektronickej vstupenky mailTicket Zákazníkom.
7.2 Aktivovaním príslušnej funkcie pred zakúpením mailTicket kupujúci potvrdí, že sa s týmito Obchodnými podmienkami oboznámil, v plnom rozsahu porozumel ich obsahu, súhlasí s nimi a je nimi viazaný. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo v zákonnom rozsahu meniť tieto Obchodné podmienky pre nákup mailTicket cez internet, prípadne ich časť.
7.3 Akékoľvek zmeny týchto Obchodných podmienok nadobúdajú účinnosť dňom uvedeným v aktualizovanom znení.
7.4 Na vzťahy výslovne neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami sa aplikujú príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka, Obchodného zákonníka, zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode a zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Prevádzkovateľ rezervačného a nákupného systému je spoločnosť Ticketware SE, so sídlom Hlavná 23, 917 01 Trnava, IČO: 48298034, e-mailový kontakt podpora@cinemaware.eu, prehlasuje, že platobné služby pre platobné metódy, konkrétne platby pomocou platobných kariet a platby pomocou online bankového prevodu zaisťuje spoločnosť GoPay s.r.o. (ďalej len “GoPay”), sídlo Planá 67, 370 01 České Budějovice, Česká Republika, IČ: 26046768. Obchodníkom/príjemcom platieb pre GoPay je spoločnosť NewVision Money s.r.o., so sídlom Lidická 700/19, Veveří, 602 00 Brno, IČO: 08693242, Česká republika, e-mail: podpora@cinemaware.eu, tel.: +421 948 842538, ktorá zabezpečuje príjem, vyúčtovanie a zasielanie platieb. Spoločnosť Ticketware SE rieši reklamácie platiteľov kartou v zastúpení za svojich klientov (3.strana).
GoPay poskytuje platobné služby z obchodného aj technického hľadiska a realizuje platobné transakcie na svoj účet a svoje obchodné meno. Prípadné reklamácie a otázky o platobných transakciách môže Platiteľ smerovať priamo na GoPay prostredníctvom telefonickej linky +420 840 818 918 (po-pia 08 - 17h) alebo pomocou e-mailovej podpory na adrese gopay@gopay.cz, či písomne na adresu sídla.
Po potvrdení objednávky má Platiteľ možnosť využiť službu bankového prevodu, ktorá ho presmeruje na internetové bankovníctvo jeho banky. Platiteľ prostredníctvom internet bankingu odošle Platbu. Predávajúci expeduje vstupenky ihneď po prijatí potvrdenia o úhrade od GoPay.
Citlivé vstupné údaje, ktoré zadáva Platiteľ do systému internetového bankovníctva sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcií, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi.
Kliknutím na tlačidlo: “Pokračovať” potvrdzuje Platiteľ súhlas so Všeobecnými obchodnými podmienkami prevádzky. Pokračovaním v platbe dáva taktiež prevádzkovateľovi systému súhlas so spracovaním zadaných kontaktných údajov, a to až do doby písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Kontaktné údaje, ktoré Platiteľ uvedie pri objednaní, slúžia výhradne pre potreby prevádzkovateľa systému a nebudú poskytnuté iným subjektom s výnimkou spracovávateľov platieb a prevádzky, v ktorej si platiteľ kupuje vybranú službu alebo produkt..
Používateľ nesmie využívať Rezervačný a nákupný systém spôsobom, ktorý by mohol znížiť jeho hodnotu a/alebo poškodiť, upraviť, znemožniť, preťažiť alebo zhoršiť funkciu časti a/alebo celku Rezervačného a nákupného systému, či infraštruktúry Poskytovateľa zahŕňajúcej akékoľvek pasívne a/alebo aktívne prvky infraštruktúry a/alebo sieťové zariadenia, či servery. Používatel nesmie zneužívať, blokovať, modifikovať alebo inak meniť akúkoľvek časť Rezervačného a nákupného systému, alebo sa len pokúsiť narušiť stabilitu, chod alebo dáta Rezervačného a nákupného systému. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za prípadné neoprávnené zásahy tretích osôb, v dôsledku čoho tieto osoby neoprávnene získajú prístup k osobným údajom používateľa a/alebo k jeho používateľskému účtu a/alebo k príslušnej databáze poskytovateľa tieto údaje použijú, využijú, zneužijú alebo sprístupnia tieto údaje tretím osobám. Akékoľvek vyššie uvedené činnosti môžu byť trestné.
Skontrolujte si prosím zadanú e-mailovú adresu. Na zadaný e-mail môžu byť zaslané objednané a uhradené vstupenky alebo e-mailová správa potrebná k vyzdvihnutiu vstupeniek v pokladni prevádzky. Na nesprávne zadaný e-mail nie je možné uplatňovať si reklamáciu.