Dĺžka: | minút |
Žáner: | Výstava |
Patchwork je textilná technika, ktorá pochádza z Ameriky. Prví osadníci, ktorí sa usadili s rodinou niekde v nádhernej prírode, ďaleko od miest, zo začiatku viedli tvrdý zápas s drsnými okolnosťami pre vytvorenie vhodných podmienok. Ten si vyžadoval čas a šatstvo, ktoré si z domu doniesli, sa postupne opotrebovalo. Uprostred divočiny si nemohli ihneď kúpiť náhradu, možno sa raz-dva razy za rok dostali na nejaký jarmok. Aj tam si v prvom rade kupovali náradie alebo potraviny a nemohli sa venovať móde. Šikovné gazdiné preto urobili všetko, aby zachránili opotrebované šatstvo: plátali prerábali, kombinovali niekedy aj kúsky inej farby. A tie šikovnejšie dbali aj o estetický vzhľad svojich výtvorov.
Niekde v tomto procese nájdeme korene textilnej techniky, ktorá sa časom stala uznávanou umeleckou technikou. Dnes už nediriguje núdza tých, ktorí sa venujú technike patchwork: už im nejde o záchranu roztrhaného, ošúchaného šatstva. Ide o umelecké vyjadrenie a stvárnenie estetických doplnkov života. Popri suverénnej umeleckej práci – už aj vďaka textilu ako médiu – si táto technika zachovala aj určitý utilitárny ráz. Členky košického Patchworkklubu vytvorili veľa užitočných predmetov ale aj diela, ktorými sa prezentovali na rôznych výstavách, doma i v zahraničí.
Sarolt Timcsák-Haltenbergerová bola od malička výnimočne šikovná v ručných prácach. Už ako malé dievčatko bola schopná vytvoriť vtipné hračky z látok, nehovoriac o šatách pre bábiky. Jej túžba ísť študovať módne návrhárstvo do Prahy na Vysokú školu umeleckého priemyslu sa nesplnila: v tej dobe, kto nebol robotníckeho pôvodu alebo nemal „krstného otca“ z vládnucich kruhov doby, darmo sa uchádzal o prijatie na takúto elitnú školu. Z núdze teda vyštudovala technický smer v Košiciach a dlhé roky pracovala v priemysle.
Mladá dáma sa rada pekne a módne oblieka ale to je drahý „špás“. Sarolt si vždy vedela poradiť: sama si ušila večerné šaty, staršie šaty obnovila perlovou výšivkou, staršie prerobila podľa módneho trendu a pod. A keď prišli na svet deti, naplietla im krásne pulóvre, svetríky, napokon plietla aj pre ostatných rodinných príslušníkov, kým si tým nepresilila ruky.
Ako dôchodkyňa objavila Patchworkklub, ktorý vedie Ľudmila Čepková. Ľudmila odovzdáva svoje vedomosti a inšpiruje členky klubu s láskou a zanietením. Ako Sarolt postupne spoznala tajomstvo tejto techniky, začala do svojej práce vnášať čoraz viac svojich nápadov, svoju fantáziu. Možno, že niekde v podvedomí jej pomáhajú aj technické vedomosti z praxe. Veď si skúsme predstaviť proces vytvorenia takéhoto diela: najprv vzniká nápad. Treba zhromaždiť dostatok suroviny – teda látky – v žiaducich a harmonizujúcich farbách. Terajšie umelkyne už nepracujú s opotrebovanými textíliami ale investujú do kúpy vhodných látok. Navrhnutie a nakreslenie vzoru si vyžaduje schopnosti v rysovaní. Strih musí byť na milimetre presný, aby výsledok bol v súlade s nápadom. Nasleduje zošívanie, žehlenie drobných kúskov, detailov vzoru. Je to, ako tvorba mozaiky, len nie z kamienkov ale z látky. Vytvorené dielo ešte treba podšiť a „kiltovať“ – čo znamená dekoratívne prešívanie, ktoré aj spevní celé dielo. Táto obrovská práca si vyžaduje nielen vedomosti a schopnosti ale aj nekonečnú trpezlivosť.
Patchwork je textilná technika, ktorá pochádza z Ameriky. Prví osadníci, ktorí sa usadili s rodinou niekde v nádhernej prírode, ďaleko od miest, zo začiatku viedli tvrdý zápas s drsnými okolnosťami pre vytvorenie vhodných podmienok. Ten si vyžadoval čas a šatstvo, ktoré si z domu doniesli, sa postupne opotrebovalo. Uprostred divočiny si nemohli ihneď kúpiť náhradu, možno sa raz-dva razy za rok dostali na nejaký jarmok. Aj tam si v prvom rade kupovali náradie alebo potraviny a nemohli sa venovať móde. Šikovné gazdiné preto urobili všetko, aby zachránili opotrebované šatstvo: plátali prerábali, kombinovali niekedy aj kúsky inej farby. A tie šikovnejšie dbali aj o estetický vzhľad svojich výtvorov.
Niekde v tomto procese nájdeme korene textilnej techniky, ktorá sa časom stala uznávanou umeleckou technikou. Dnes už nediriguje núdza tých, ktorí sa venujú technike patchwork: už im nejde o záchranu roztrhaného, ošúchaného šatstva. Ide o umelecké vyjadrenie a stvárnenie estetických doplnkov života. Popri suverénnej umeleckej práci – už aj vďaka textilu ako médiu – si táto technika zachovala aj určitý utilitárny ráz. Členky košického Patchworkklubu vytvorili veľa užitočných predmetov ale aj diela, ktorými sa prezentovali na rôznych výstavách, doma i v zahraničí.
Sarolt Timcsák-Haltenbergerová bola od malička výnimočne šikovná v ručných prácach. Už ako malé dievčatko bola schopná vytvoriť vtipné hračky z látok, nehovoriac o šatách pre bábiky. Jej túžba ísť študovať módne návrhárstvo do Prahy na Vysokú školu umeleckého priemyslu sa nesplnila: v tej dobe, kto nebol robotníckeho pôvodu alebo nemal „krstného otca“ z vládnucich kruhov doby, darmo sa uchádzal o prijatie na takúto elitnú školu. Z núdze teda vyštudovala technický smer v Košiciach a dlhé roky pracovala v priemysle.
Mladá dáma sa rada pekne a módne oblieka ale to je drahý „špás“. Sarolt si vždy vedela poradiť: sama si ušila večerné šaty, staršie šaty obnovila perlovou výšivkou, staršie prerobila podľa módneho trendu a pod. A keď prišli na svet deti, naplietla im krásne pulóvre, svetríky, napokon plietla aj pre ostatných rodinných príslušníkov, kým si tým nepresilila ruky.
Ako dôchodkyňa objavila Patchworkklub, ktorý vedie Ľudmila Čepková. Ľudmila odovzdáva svoje vedomosti a inšpiruje členky klubu s láskou a zanietením. Ako Sarolt postupne spoznala tajomstvo tejto techniky, začala do svojej práce vnášať čoraz viac svojich nápadov, svoju fantáziu. Možno, že niekde v podvedomí jej pomáhajú aj technické vedomosti z praxe. Veď si skúsme predstaviť proces vytvorenia takéhoto diela: najprv vzniká nápad. Treba zhromaždiť dostatok suroviny – teda látky – v žiaducich a harmonizujúcich farbách. Terajšie umelkyne už nepracujú s opotrebovanými textíliami ale investujú do kúpy vhodných látok. Navrhnutie a nakreslenie vzoru si vyžaduje schopnosti v rysovaní. Strih musí byť na milimetre presný, aby výsledok bol v súlade s nápadom. Nasleduje zošívanie, žehlenie drobných kúskov, detailov vzoru. Je to, ako tvorba mozaiky, len nie z kamienkov ale z látky. Vytvorené dielo ešte treba podšiť a „kiltovať“ – čo znamená dekoratívne prešívanie, ktoré aj spevní celé dielo. Táto obrovská práca si vyžaduje nielen vedomosti a schopnosti ale aj nekonečnú trpezlivosť.
Všeobecné obchodné podmienky pri ONLINE nákupe
Úvodné ustanovenia a definície pojmov
Tieto obchodné podmienky pre nákup vstupeniek cez internet (ďalej len „Obchodné podmienky“) platia pri nákupe vstupeniek na filmové, kultúrne a spoločenské alebo aj iné predstavenie prevádzkované spoločnosťou Mestské kultúrne stredisko Rimavská Sobota, zriadenou Uznesením Mestského zastupiteľstva č. 2/1990 ako príspevková organizácia (ďalej len „Prevádzkovateľ“), a to len pri nákupe vstupeniek prostredníctvom internetovej stránky www.kinoorbis.sk alebo www.kulturars.sk. Tieto Obchodné podmienky upravujú vzájomné práva a povinnosti Prevádzkovateľa a kupujúceho (ďalej len „Zákazník“).
„Vstupenka“ je vstupenka zakúpená, a zároveň vytlačená v pokladniach prevádzky prevádzkovaných Prevádzkovateľom (ďalej len „Kino Orbis a Mestské kultúrne stedisko“).
„mailTicket“ je vstupenka zakúpená prostredníctvom internetovej stránky kulturars.sk a jej podstránok pre jednotlivé kiná a to: www.kinoorbis.sk s unikátnym čiarovým kódom, vytlačená Zákazníkom, alebo vstupenka vo formáte PDF s unikátnym čiarovým kódom predložená Zákazníkom uvádzačovi pred vstupom do Kina Orbis prostredníctvom prenosného elektronického zariadenia (mobilným telefónom, tabletom a pod.). Vstupenka s unikátnym čiarovým kódom je súčasťou potvrdzujúceho e-mailu, ktorý bude doručený Zákazníkovi vždy po objednaní a úhrade vstupenky cez internetovú stránku kulturars.sk a kinoorbis.sk. Čiarovým kódom sa Zákazník preukáže pred vstupom do sály alebo na konkrétne predstavenie. Možno ho naskenovať z mobilného zariadenia alebo predložiť vo vytlačenej forme. Kód musí byť čitateľný a nepoškodený. Zákazník preberá zodpovednosť za nešírenie vstupenky, aby tak zabránil jej prípadnému zneužitiu.
Prevádzkovateľ rezervačného a nákupného systému je spoločnosť Ticketware SE, so sídlom Hlavná 23, 917 01 Trnava, IČO: 48298034, e-mailový kontakt podpora@ticketware.sk, prehlasuje, že platobné služby pre platobné metódy, konkrétne platby pomocou platobných kariet a platby pomocou online bankového prevodu zaisťuje spoločnosť Besteron a.s. (ďalej len “Besteron”), sídlo Teslova 20, 821 02 Bratislava, IČO: 47866233, DIČ: 2024127963. Spoločnosť Ticketware SE zabezpečuje predaj a vyúčtovanie platieb. Spoločnosť Ticketware SE rieši reklamácie platiteľov kartou v zastúpení za svojich klientov (3.strana)
Besteron poskytuje platobné služby z obchodného aj technického hľadiska a realizuje platobné transakcie na svoj účet a svoje obchodné meno. Prípadné reklamácie a otázky o platobných transakciách môže Platiteľ smerovať priamo na Besteron prostredníctvom telefonickej linky 02/33 52 76 75 (po-pia 08 - 16h, víkendy a sviatky 08 - 20h) alebo pomocou e-mailovej podpory na adrese helpdesk@besteron.sk, či písomne na adresu sídla.
Po potvrdení objednávky má Platiteľ možnosť využiť službu bankového prevodu, ktorá ho presmeruje na internetové bankovníctvo jeho banky. Platiteľ prostredníctvom internet bankingu odošle Platbu. Predávajúci expeduje vstupenky ihneď po prijatí potvrdenia o úhrade od Besteronu.
Citlivé vstupné údaje, ktoré zadáva Platiteľ do systému internetového bankovníctva sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcií, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi.
Používateľ nesmie využívať Rezervačný a nákupný systém spôsobom, ktorý by mohol znížiť jeho hodnotu a/alebo poškodiť, upraviť, znemožniť, preťažiť alebo zhoršiť funkciu časti a/alebo celku Rezervačného a nákupného systému, či infraštruktúry Poskytovateľa zahŕňajúcej akékoľvek pasívne a/alebo aktívne prvky infraštruktúry a/alebo sieťové zariadenia, či servery. Používatel nesmie zneužívať, blokovať, modifikovať alebo inak meniť akúkoľvek časť Rezervačného a nákupného systému, alebo sa len pokúsiť narušiť stabilitu, chod alebo dáta Rezervačného a nákupného systému. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za prípadné neoprávnené zásahy tretích osôb, v dôsledku čoho tieto osoby neoprávnene získajú prístup k osobným údajom používateľa a/alebo k jeho používateľskému účtu a/alebo k príslušnej databáze poskytovateľa tieto údaje použijú, využijú, zneužijú alebo sprístupnia tieto údaje tretím osobám. Akékoľvek vyššie uvedené činnosti môžu byť trestné.
„Orgán dohľadu“ je Slovenská obchodná inšpekcia so sídlom Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, Slovenská republika (www.soi.sk).
Zákazník súhlasí s týmito Obchodnými podmienkami, ktoré sú pre obe strany záväzné. V prípade potreby môže Zákazník kontaktovať Prevádzkovateľa prostredníctvom e- mailu: msksrs@rsnet.sk
Spôsob zakúpenia a doručenia vstupenky
Zákazník si môže zakúpiť elektronicku vstupenku (dalej len mailTicket) na konkrétne predstavenie prostredníctvom našej internetovej stránky kulturars.sk a kinoorbis.sk po výbere mesta, filmu a času s presmerovaním na internetovú stránku system.cinemaware.eu a zaplatiť za mailTicket cenu vstupenky, podľa vytvorenej objednávky prostredníctvom služby Besteron.
mailTicket je možné zakúpiť najneskôr 30 minút pred začiatkom požadovaného predstavenia uvedeného v programe kina. Neskôr si Zákazník môže kúpiť v pokladni kina iba Vstupenky na neobsadené miesta.
Po výbere a označení konkrétneho predstavenia Zákazník označí počet dospelých a počet zľavnených mailTicketov, zvolí miesto a druh (obyčajný, Deti, študenti, seniori, ZŤP) a sedadlo vstupenky, Zákazník pokračuje ku kroku zaplatiť online. Zákazníkovi sa zároveň zobrazí celková kúpna cena mailTicket, ktorú je po potvrdení Objednávky v kroku „ZAPLATIŤ ONLINE” (s povinnosťou platby) povinný uhradiť. Uvedená kúpna cena je aktuálnou cenou pre objednané mailTicket a je cenou konečnou, t.j. vrátane DPH a prípadných poskytnutých zliav. Zákazník vyjadrí súhlas s obchodnými podmienkami.
Po potvrdení objednávky mailTicket v kroku „ZAPLATIŤ ONLINE“ je Zákazník presmerovaný do zabezpečenej platobnej brány Besteron, prostredníctvom ktorej vykoná úhradu. Úhradu je potrebné vykonať v časovom limite do 15 minút, ktorý sa odpočítava od okamihu začatia procesu platby presmerovaním na platobnú bránu. Po vypršaní časového limitu 15 minút nebude začatá objednávka dokončená.
Po uskutočnení úspešnej platby prostredníctvom zabezpečenej platobnej brány Besteron v časovom limite 15 minút bude Zákazník opäť presmerovaný na internetovú stránku system.cinemaware.eu pre vygenerovanie a zobrazenie mailTicket. Objednávka bude úspešne dokončená len v prípade, ak Zákazník vyčká na presmerovanie na internetové stránky system.cinemaware.eu a zobrazí sa mui jeho mailTicket na obrazovke. Následne mu bude doručený mailTicket na správne zadaný a funkčný email. V prípade, ak Zákazník nevyčká na presmerovanie a nezadal správny a funkčný email pre doručenie mailTicket, Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za nedokončenie objednávky a Zákazník si musí uplatniť reklamáciu realizovanej úhrady v banke.
Po realizovaní úhrady kúpnej ceny mailTicket a úspešnom dokončení objednávky bude Zákazníkovi odoslaný potvrdzujúci e-mail na ním zadanú platnú a funkčnú e- mailovú adresu, ktorý obsahuje unikátny čiarový kód a variabilný symbol a platný mailTicket vo formáte PDF oprávňujúci na vstup do sály (slúži ako vstupenka). Pre daňové účely, slúži mailTicket ako daňový doklad.
Platba je zrealizovaná iba vtedy, ak Zákazník dostane od Prevádzkovateľa potvrdenie o zaplatení podľa predchádzajúceho bodu správou na e - mailovú adresu zadanú v objednávke.
Unikátny čiarový kód v mailTicket je platný iba raz, tzn. že pri akomkoľvek ďalšom predložení čiarového kódu sa na takto predložený mailTicket nebude prihliadať a na jeho základe nebude povolený vstup do kinosály, a to bez ohľadu na to, kto vyššie uvedený mailTicket predloží.
Zákazník je povinný, pokiaľ si uplatňuje nárok na poskytnutie zľavneného vstupného, preukázať oprávnenosť nároku na zľavnený mailTicket pred vstupom do kinosály predložením platného dokladu, ktorá oprávňuje držiteľa k zľave. Kumulácia jednotlivých zliav nie je možná. V prípade, že Zákazník nepreukáže nárok na zľavnený mailTicket, bude mailTicket považovaný za neplatný, nepovolí sa vstup do kinosály a nevznikne nárok na vrátenie zaplatenej ceny mailTicket. Prevádzkovateľ poskytuje možnosť doplatenia rozdielu v cene zo zľavnenej vstupenky na cenu za dospelého, čo môže urobiť zákazník v pokladni kina. Zľavneným vstupným sa na účely týchto Obchodných podmienok považuje iba vstupné podľa platného cenníka.
Odstúpenie od zmluvy
Predaj mailTicketov na filmové a iné predstavenie sa považuje za zmluvu súvisiacu s poskytovaním služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času, podľa ktorej sa Prevádzkovateľ zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote a z toho dôvodu Zákazník nemôže, v zmysle § 7 ods. 6 písm. k) zák. č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, odstúpiť od zmluvy.
Reklamácie
Prevádzkovateľ zodpovedá za vady poskytovanej služby, prípadne predávaného tovaru podľa ustanovení príslušných právnych predpisov, najmä ustanovenia § 420 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov.
Reklamovať poskytnutú službu, t.j. predstavenie, na ktoré bol mailTicket zakúpený, je možné na e-mailovej adrese msksrs@rsnet.sk a v priestoroch prevádzky MsKS a kina Orbis.
Osobné údaje a ich ochrana
Prevádzkovateľ zabezpečuje ochranu osobných údajov kupujúceho v súlade so zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Informácie o spracúvaní osobných údajov sú uvedené na webovej stránke Prevádzkovateľa. Zákazník berie na vedomie, že je povinný Prevádzkovateľovi poskytnúť osobné údaje v správnej a pravdivej forme a je tiež povinný informovať Prevádzkovateľa o každej zmene svojich osobných údajov. Zákazník potvrdzuje, že osobné údaje, ktoré poskytol, sú správne. Zákazník pri odoslaní objednávky potvrdí, že v súlade so zákonom mu bolo poskytnuté poučenie týkajúce sa ochrany osobných údajov, a to aktivovaním príslušnej funkcie na webovej stránke Prevádzkovateľa.
Alternatívne riešenie sporov
Pokiaľ Zákazník nie je spokojný so spôsobom, ktorým Prevádzkovateľ vybavil jeho reklamáciu alebo sa domnieva, že Prevádzkovateľ porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na Prevádzkovateľa so žiadosťou o nápravu (prostredníctvom emailu na msksrs@rsnet.sk. Ak Prevádzkovateľ na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo, alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, Zákazník má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu podľa ustanovenia § 11 a nasl. zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s Prevádzkovateľom je Orgán dohľadu - Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom: Prievozská 32, 827 99 Bratislava, IČO: 17 331 927, ktorú je možné za uvedeným účelom kontaktovať na adrese Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát, Odbor medzinárodných vzťahov a alternatívneho riešenia sporov, Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, internetová adresa:www.soi.sk, alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke www.economy.gov.sk).
6.2 Zákazník má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Zákazník môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránkeec.europa.eu/consumers/odr/.
VII. Záverečné ustanovenia
7.1 Tieto Obchodné podmienky platia pre Zákazníka v rozsahu a znení uvedenom na internetových stránkach Prevádzkovateľa v deň zakúpenia elektronickej vstupenky mailTicket Zákazníkom.
7.2 Aktivovaním príslušnej funkcie pred zakúpením mailTicket kupujúci potvrdí, že sa s týmito Obchodnými podmienkami oboznámil, v plnom rozsahu porozumel ich obsahu, súhlasí s nimi a je nimi viazaný. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo v zákonnom rozsahu meniť tieto Obchodné podmienky pre nákup mailTicket cez internet, prípadne ich časť.
7.3 Akékoľvek zmeny týchto Obchodných podmienok nadobúdajú účinnosť dňom uvedeným v aktualizovanom znení.
7.4 Na vzťahy výslovne neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami sa aplikujú príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka, Obchodného zákonníka, zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode a zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Prevádzkovateľ rezervačného a nákupného systému je spoločnosť Ticketware SE, so sídlom Hlavná 23, 917 01 Trnava, IČO: 48298034, e-mailový kontakt podpora@cinemaware.eu, prehlasuje, že platobné služby pre platobné metódy, konkrétne platby pomocou platobných kariet a platby pomocou online bankového prevodu zaisťuje spoločnosť GoPay s.r.o. (ďalej len “GoPay”), sídlo Planá 67, 370 01 České Budějovice, Česká Republika, IČ: 26046768. Obchodníkom/príjemcom platieb pre GoPay je spoločnosť NewVision Money s.r.o., so sídlom Lidická 700/19, Veveří, 602 00 Brno, IČO: 08693242, Česká republika, e-mail: podpora@cinemaware.eu, tel.: +421 948 842538, ktorá zabezpečuje príjem, vyúčtovanie a zasielanie platieb. Spoločnosť Ticketware SE rieši reklamácie platiteľov kartou v zastúpení za svojich klientov (3.strana).
GoPay poskytuje platobné služby z obchodného aj technického hľadiska a realizuje platobné transakcie na svoj účet a svoje obchodné meno. Prípadné reklamácie a otázky o platobných transakciách môže Platiteľ smerovať priamo na GoPay prostredníctvom telefonickej linky +420 840 818 918 (po-pia 08 - 17h) alebo pomocou e-mailovej podpory na adrese gopay@gopay.cz, či písomne na adresu sídla.
Po potvrdení objednávky má Platiteľ možnosť využiť službu bankového prevodu, ktorá ho presmeruje na internetové bankovníctvo jeho banky. Platiteľ prostredníctvom internet bankingu odošle Platbu. Predávajúci expeduje vstupenky ihneď po prijatí potvrdenia o úhrade od GoPay.
Citlivé vstupné údaje, ktoré zadáva Platiteľ do systému internetového bankovníctva sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcií, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi.
Kliknutím na tlačidlo: “Pokračovať” potvrdzuje Platiteľ súhlas so Všeobecnými obchodnými podmienkami prevádzky. Pokračovaním v platbe dáva taktiež prevádzkovateľovi systému súhlas so spracovaním zadaných kontaktných údajov, a to až do doby písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Kontaktné údaje, ktoré Platiteľ uvedie pri objednaní, slúžia výhradne pre potreby prevádzkovateľa systému a nebudú poskytnuté iným subjektom s výnimkou spracovávateľov platieb a prevádzky, v ktorej si platiteľ kupuje vybranú službu alebo produkt..
Používateľ nesmie využívať Rezervačný a nákupný systém spôsobom, ktorý by mohol znížiť jeho hodnotu a/alebo poškodiť, upraviť, znemožniť, preťažiť alebo zhoršiť funkciu časti a/alebo celku Rezervačného a nákupného systému, či infraštruktúry Poskytovateľa zahŕňajúcej akékoľvek pasívne a/alebo aktívne prvky infraštruktúry a/alebo sieťové zariadenia, či servery. Používatel nesmie zneužívať, blokovať, modifikovať alebo inak meniť akúkoľvek časť Rezervačného a nákupného systému, alebo sa len pokúsiť narušiť stabilitu, chod alebo dáta Rezervačného a nákupného systému. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za prípadné neoprávnené zásahy tretích osôb, v dôsledku čoho tieto osoby neoprávnene získajú prístup k osobným údajom používateľa a/alebo k jeho používateľskému účtu a/alebo k príslušnej databáze poskytovateľa tieto údaje použijú, využijú, zneužijú alebo sprístupnia tieto údaje tretím osobám. Akékoľvek vyššie uvedené činnosti môžu byť trestné.
Skontrolujte si prosím zadanú e-mailovú adresu. Na zadaný e-mail môžu byť zaslané objednané a uhradené vstupenky alebo e-mailová správa potrebná k vyzdvihnutiu vstupeniek v pokladni prevádzky. Na nesprávne zadaný e-mail nie je možné uplatňovať si reklamáciu.